Samen vieren wij Sint Valentijn!
Jullie zijn welkom vanaf 17u00 om 17u30 starten we met ons origineel “Sint Valentijn” buffet: iedereen die komt of blijft eten brengt een stuk kaas of beleg mee van zo’n 250gr, waarvan de naam begint met de eerste letter van zijn/haar voornaam.
Brood, daar zorgen wij voor!
Stuur een smsje Patsy of Brigitte tegen ten laatste woensdag 11 februari zodat wij de nodige boodschappen kunnen doen.
Recente reacties